Interview GameWatch s Yoshidou

GameWatch: Budou implementovány dva nové joby – Samuraj a Red Mage. Doposud měly všechny přidané joby nějaký typ support skillu ve svém arzenálu, bude to tak i u Samuraje?

Yoshida: S revampem bojového systému odstraníme cross-class skilly a přidáme nový systém nazývaný „Role-shared actions“ (skilly sdílené v rámci role). Není tedy potřeba limitovat tuto otázku jen na Samuraje, bude se to týkat support skillů i ostatních DPS. Mnoho skillů, které jsou nyní užitečné a jsou používány jako cross-class skilly, bude součástí i tohoto nového systému.

GameWatch: Tentokrát implementujete jen DPS joby. Co vás k tomuto rozhodnutí vedlo?

Yoshida: Od vydání Heavenswardu uplynuly zhruba 2 roky a rozložení populace v rámci jednotlivých rolí se nezměnilo. Ti, co hráli tanka jako svůj main job, stále hrají tanka. Myslíme si, že to samé se stane i v Stormbloodu bez ohledu na 2 nové DPS joby. Opět plánujeme přidat nové odměny pro ty, co budou hrát tanky v dungeonech.

GameWatch: Kdo je ten Samuraj v traileru? Je to Samurajský guildmaster?

Yoshida: Jmenuje se Gosetsu a objeví se v 2. části patche 3.5. Pokud chcete zjistit, jakou roli hraje, projděte si prosím následující main story questy. Můžu vám ale říct, že není guildmaster.

GameWatch: V obrázcích ze Stormbloodu poznáváme jen Yugiri a Raubahna. Čeká nás v datadisku kompletně nové obsazení?

Yoshida: Oproti Ishgardu, o kterém se mluvilo v main story už od verze 2.0, Ala Mhigo a Doma jsou pod imperiální nadvládou a tudíž jsou izolované od ostatních oblastí. Proto v nových lokacích poznáte mnoho nových postav i příběhů, nicméně členové Scionů, Alphinaud a Alisaie budou stále mít svou roli v příběhu. S některými novými postavami se setkáte ještě před vydáním datadisku, mějte proto oči na stopkách.

GameWatch: Jsou v Othardu i jiné oblasti než Doma, Hingashi a Azim Steppes?

Yoshida: Existují aspekty Othardu, které jsme zatím neohlásili a které dokonce ani nebudou odhaleny s vydáním Stormbloodu. Možná se objeví v průběhu série 4.X.

GameWatch: Když se díváme na mapu, zdá se, že kontinent, který bude implementován ve verzi 4.0, je mnohem větší než Aldenard. Znamená to, že nově přidané lokace budou velikostí srovnatelné s lokacemi z ARR a Heavenswardu dohromady? A budeme mít tu možnost se volně teleportovat mezi jednotlivými kontinenty?

Yoshida: Velikost povrchu lokací z nového datadisku bude zhruba srovnatelná s tou z Heavenswardu, nicméně také zde bude plávání a potápění a stále jsou některé lokace, které jsme neohlásili, takže celková rozloha bude celkem velká. Teleportace mezi kontinenty samozřejmě možná bude, jen si dávejte pozor na cenu.

GameWatch: Na mapě můžeme vidět Genbu, Byakko, Seiryu a Hooh. Objeví se ve hře podobným způsobem jako Warring Triad?

Yoshida: To prozatím ponechám vaší fantazii. Přidali jsme mnoho různých lore indícií do nové verze mapy, takže nyní pobízím hráče, kteří mají rádi lore, k diskuzi a spekulacím.

GameWatch: Kugane vypadá stejně obrovsky jako Ishgard, bude rozděleno do více lokací?

Yoshida: Do teď jsme rozdělovali velká města do 2 lokací, což celkem ztěžovalo pohyb v rámci těchto měst. Tentokrát jsme vytvořili jen jednu lokaci s tím, že velikost zůstala zachována. Při vytváření města jsme se celkem pobavili, takže jakmile skončíte s dobrodružením, doporučuji vám Kugane pořádně prozkoumat a užít si některé zábavné detaily.

GameWatch: Bude Omega rozdělena na Normal a Savage obtížnost? Řekněte nám prosím, jak se odliší od nynějších raidů.

Yoshida: Po dlouhé diskuzi jsme se rozhodli zůstat u nynější formule. Nicméně s implementací nových jobů se zvyšuje šance, že věci, které vám po zabití bosse padnou, nebudou pro job nikoho z party, proto plánujeme změnu systému dropů. Také plánujeme přidat herní obsah pro hráče, kteří pokoří raidy rychle, v lichých patchích.

GameWatch: Zatím nepadnula žádná zmínka o PvP obsahu. Kdy bude vydán PvP obsah pro Stormblood?

Yoshida: Momentálně tento PvP obsah vyvijíme. Záměrně jsem se tomuto tématu zatím vyhýbal, protože by jeho vysvětlení zabralo moc času vzhledem k tomu, že zahrnuje kompletní revamp všech PvP aspektů. Kvůli velkému rozsahu i ceně tohoto nového obsahu nejspíše nedojde k jeho vydání ve verzi 4.0. Plánujeme o tom ještě mluvit před vydáním datadisku.

Napsat komentář